Min älskling är borta :'(

Va ute med min kisse i koppel för första gången, han gillar det inte och kryper och lägger sig ner mest. Va ute med honom och han smet med sele och koppel efter sig och nu vet jag inte vart han är! Usch, det värsta är att om han fastnar någonstans och inte kommer loss, selet sitter runt halsen och magen och det är inte ett sånt som lossa om han skulle fastna.. Fanns inga såna att köpa. Tänk om han sitter fast någonstans och inte kan komma hem eller om han klättrar upp i ett träd och fastnar med kopplet och blir hängd!? USCH TA I TRÄ!!!! Men om han är okej så kommer han inte komma hem förrän det är mörk, så har det vart varje gång han är borta... Så kommer få vara tvungen att gå upp flera gånger i natt och se om han är utanför, allt för min älskling! Mammas bäbis
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0