Min lilla kisseälskling!

Va hos veterinären i morse med kissen eftersom det hängde ut köttslamsor ur såren på han pung. Hon försökte först klippa (!) bort slamsorna med en sax men det gick inge bra så då petade hon in skiten i stället. Höll faktiskt på och svimma när jag såg på när hon höll på, snusk! Ja i allafall så har lille kissen fått antibiotika mot infektion, ska höra av mig om han svullnar upp eller om det ser konstigt ut annars skulle jag höra av mig om en vecka när han käkat färdigt medicinen.

Stackars kissen som får genomlida allt detta, men jag varnade honom innan, jag sa "jamar du en gång till så kommer mamma klippa bort kulorna på dig!" och gissa vad han gjorde... Men det är väl skönt för honom att slippa gå runt och vara kåt 24/7.

Jaja, jag ska gå och sova snart är otroligt trött! Ska jobba i morgon också.
Godnatt.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0