Drömmar

Drömde för några dagar sen att det kom en tornado emot mig och sen att jag va "i" den och att den höll på att blåsa iväg mig, men precis då, innan jag skulle flyga iväg så blev jag räddad, av samma person båda gångerna.. Vad betyder det? Läste i min drömbok att tornados betyder att man känner att ens liv är som en, att man inte har kontroll. Men att jag blev räddad då? Vad betyder det? Konstigt.

Jag drömmer ofta och mycket och jag tycker om det, jag tycker om att vakna av att ha varit med i ett nytt "äventyr" som jag inte kan förklara, läsa i min drömbok om vad det kan betyda, och oftast är det sant. Spännande.

Kastrerade stackars kissen idag, han blev så rädd i bilden så att han sket på sig och pissa ner sig, det luktade inte gott! Nu känner jag mig lite elak, han kanske inte tycker om mig längre eftersom jag tog med honom till det där hemska stället och lät dom skära bort kulorna.. Hon (the vet) sa att han blödde mycker på ena sidan och om det började blöda mer nu när jag hade kommit hem med honom skulle jag ringa.. Stackarn, men det ser inte ut som att han har ont, han går bara runt och hatar mig :(



You are the only one I wish I could forget
You are the only one, Kiss and Jewelry.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0