lite blandat

Tapeten i sovrummet, blev bra men säger bara en sak, aldrig mer mönserpassning!!! Fyfan...



Va och hämtade min bil idag :) Gick bra, lite små grejer som behöver fixas på den, men den går bra! Va på stan med Sandra också, inhandlade en t-shirt, mascara, nagellack, trosor och en bysthållare (nog inget för dom med hängpattar). Sen köpte jag en fästingborttagare till kissen, han hade en fästing här om dan och det va vidrigt!!



Köpte en nyckelring till min bilnyckel, det blev någon fint och stort så att jag absolut inte kan tappa bort den :)



Nöjd.

Ska försöka ta en fin bild på min bil så alla kan få se ;) hihiihii Känns skönt att ha köpt den för mina egna pengar och inte ha lånat av någon annan. Vissa tror ju att jag bara lånar av Stefan hela tiden och utnyttjar honom, varför skulle jag? Jag tjänar mina egna pengar, + att jag tjänar mer än honom, men det håller vi tyst om (han är lite ledsen för't).

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0