...

Jag har aldrig i hela mitt liv varit med om att en människa har vart så fruktansvärt elak emot mig!
Aldrig!

Om någon undrar om det finns något som är värre än otrohet så vet jag, det finns det..
Jag känner mig otroligt kränkt, sviken, bedragen, utnyttjad, sårad, arg, oälskad, hatad, ja allt, allt jag någonsin kan komma på.

Jag är trött och känner mig helt slut i kroppen, tom. Jag är ledsen och jag har inte fått någon vettig förklaring på varför, varför?? Det jag får tillbaka är tomma ord utan mening, ord som kommer fram för att försöka tillfredsställa mig.

Jag är lättad, den största farhågan var inte sann, men efter det kom sveket, chocken, förvirringen.. Jag förstår inte.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0