Torsdag, 9 sep. Dag 5

Den här dagen gjorde vi inget, nu började det bli långtråkigt och jag började längta hem till Maja och Stefan längtade hem till Hampus. Vi va och käkade frukost och sen va vi och badade på stranden.

Efter det så käkade vi lunch och satt vid poolen tills solen gick ner.

Sen så gick vi ut för att äta middag på en kinarestaurang, det såg billigt ut på menyn men notan slutade på 350kr.. Och eftersom det bara va jag som hade pengar så fick jag betala det ;) Och jag hade det faktiskt jättejobbigt varje dag eftersom jag mådde riktigt illa efter varje måltid, det va som om jag va tvungen och spy, men eftersom jag hatar att spy så gjorde jag inte det! Men det va jobbigt, berodde nog på värmen, men stefan mådde kanonbra i allafall..



Efter maten och efter att jag slutat mått otroligt illa, så gick vi ner till stranden och gick en nattpromenad ♥



Efter det blev det en sväng på stan och sen sängen.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0