Tisdag, 7 sep. Dag 3

Den här dagen tillbringade vi bara vid poolen i skuggan, usch vad jag hade bränt mig dagen innan på vristerna :S och Stefan hade bränt hela ryggen. Men det va skön :) Sen när det blev lite svalare på eftermiddagen så började vi vandra upp till en borg på ett berg. Usch vilken uppförsbacke det va och det va extremt jobbigt. När vi hade ca 4km kvar till toppen så blev det mörkt, men vi fortsatte ändå. Sen efter en bit så va det kolsvart och det åkte omkring turkar på moppar och det fanns inte en turist i närheten, så jag blev rädd och ville gå tillbaka. Men hallå, man vet ju aldrig om dom kommer med kniv och vill ha min väska, dom gör ju så här i sverige så någonstans måste dom ha fått den uppfostran.. Mhm. A i allafall så gick vi hemmåt, cepe hungriga och när vi precis hade kommit ner för berget och kommit ut på en någorlunda rak väg så hittade vi en restaurang som vi stannade och åt på, och oj vad gott det va! Det godaste jag ätit någonsin!!



Sen gick vi hem och la oss, utmattade.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0