Söndag

Planering idag.. Vet ej, jag hade ju velat åka till marknaden med Stefan och hans mamma och mormor men Stfan vill inte och jag vill inte åka själv så jag antar att vi ska stanna i lilla :@ramnäs... Åh vad tråkigt!

Jag har tänkt lite på det här med barnnamn, jag får ju inte min Kevin eftersom Stefans brors son heter det :@ Och igår kom jag på ett fint flicknamn som jag säger nu så att ingen kan ta det :)

Isabelle

Så :) Jag tycker det är fint och jag känner ingen som heter det så det är ju kanon, så nu måste jag bara gå igenom livet utan att stöta på någon som heter det hahaha. Men jag kommer nog ändra mig 100ggr innan jag hittar det perfekta namnet men men.
(Och bara för att jag pratar om babynamn så är det INTE så att jag ska gå och bli gravid, nej nej! Fast jobb och gift ska jag vara först!!)
Det är som Sandras Emma, förstå vad arg hon skulle bli om någon tog det, eller Liam :@ Men tydligen så heter alla barn Kevin och Liam hahaha good to know.

M så e de.
Åh vad jag är sugen på att göra något :@

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0