Onsdag, 8 sep. Dag 4

Käkade frukost och gick ner till havet och badade som vanligt, gick tillbaka för att äta lunch och sen satte vi oss vid poolen. Hade bestämt med Sandra och Robin att vi skulle träffas och åka taxi upp till borgen eftersom vi aldrig kom upp dit dagen innan, men när tiden va inne så skickade dom mess om att dom inte orkade åka dit och skulle bada i poolen med ungarna istället.



Förresten så hade vi en moské precis utanför hotellet som gapade turkiska böner 5ggr om dagen, riktigt härligt! Fyfan vad det skar i öronen eftersom dom gapade så högt. Stefan frågade poolturken vad dom skrek ut för något men han sa att det va svårt att förklara det på engelska..



Efter att ha väntat förjäves på Sandra och Robin så gick vi ut på en promenix, så gick vi för att kolla deras hotell och se hur dom bodde eftersom dom hade klagat och sagt att dom inte tänkte bo där igen. Jag tyckte att det va ett jättefint hotell med stor pool och sånt, inte som vårat där toan knappt fungerade haha.

Men dom badade i poolen då och vi kom överrens om att vi skulle gå och äte middag sen så Stefan och jag gick omkring och strosade runt tills vi skulle träffas igen.



Stefan och jag köpte en vattenpipa :) En jättefin grön! Har ingen bild på den nu men jag lägger upp det senare. Sen köpte jag 2 armband. Ögonen betyder tur sa dom, dom hade massa saker med ögon på, lite läskigt tyckte jag!



A i allafall så gick vi och käkade, tog hundra år innan maten kom och när maten kom så va köttbullarna (som både jag och Stefan beställde) råa, så jag åt lite ris och grönsaker.. Riktigt lyckat...



Sen efter maten så gick vi väl omkring lite på stan och sen gick vi väl hem och sov.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0