Nu när det är säkert kanske det är dags att berätta att...

..jag fått ett jobb!

Inte så svårt att få jobbet eftersom jag redan är expert på ämnet ;)




Men som ni kanske vet så jobbade jag tidigare på Babyproffsen men efter att dom bytt ägare så fick jag gå, vet inte varför eftersom dom senare sökte ny personal men men. Många som säger att det inte alls är samma sak när man besöker butiken ochdet tycker jag är synd eftersom jag är uppväxt med den.. Men nu får jag dela med mig om min kundvana och erfarenhet till Barnens Hus, konkurenterna till Babyproffsen, men vad ska jag säga, dom gjorde ett stort misstag eftersom jag kunde butiken väldigt bra, och så fick man träffa samma kunder från att dom blev gravida tills barnen blev ca 3år och det är ju altid trevligt. Men jag hoppas på samma sak här nu, att jag ska kunna trivas lika bra och se jobbet som något kul och att jag ska känna att jag vill gå till jobbet. Men det är bara att vänta och se :)
Sen så får jag ju också (förhoppningsvis) personalrabatt ;)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0