Måndag, 6 sep Dag 2

Vaknade lite senare än dagen innan, käkade frukost och sen drog vi ner till stranden igen :)



Efter stranden gick vi och käkade lunch och bytte om, vi hade planerat för att gå in till "stan" :)





Under våran vandring så såg vi en kolibri (en jätteliten fågel som suger nektar ur blommor) första gången jag såg en sån :)



Sen så kom vi fram till någon fontänpool och Stefan ville ta fina bilder på mig (fast egentligen så va det jag som tvingade honom :@)




Fast det va Stefan som ville att jag skulle ställa mig vid en palm!



Under promenadens gång så kom vi fram till hamnen, den låg på andra sidan berget vid stranden. Alla turkar där ville att vi skulle åka båt med dom..



Sen så kom vi fram till ett rött torn, medeltidsstyle och Stefan blev jätteglad :) Vi gick igenom torner och en bit på muren och sen vände vi för att gå tillbaka, vi va där "turkarna" bodde och det sprang runt massa barn som säkert va ficktjuvar så jag vågade inte gå där om det inte fanns andra turister i närheten.



Efter den långa promenaden gick vi tillbaka till hotellet, Stefan hade fått skavsår på fötterna av dom nya flippfloppen och jag hade fått mellan tårna (ni vet hur ont det gör!) och sen så hade jag fått skavsår på ett ställe till men jag tycker inte det är okej att yttra sig om det här, om ni fattar ;)

Ja i allafall så kom vi tillbaka till hotellet och satte oss vid poolen och solade och badade, såå skönt!



Sen så fixade vi oss och satte oss vid restaurangen och väntade på Sandra och Robin och deras sällskap som skulle komma och äta middag med oss på vårat hotell. Så vi satt där med ett mega bord och väntade och väntade i en timme och turkarna blev skit sura eftersom vi satt 2st i ett bord för 8 och tog upp plats..




Efter maten så gick vi alla ut och drack lite öl, Stefan och jag gick för oss själva sen när deras barn blev trötta. Vi gick och kikade i olika nattklubbar och det va så fjantigt, för överllt stod det ryskor (som va betalda att dansa) och dansade på dom konstigaste ställena, inte på dansgolvet men vid ingången vid toan vid baren, såg lite misstänksamt ut om ni frågar mig.



På väg hem så såg vi kackerlackor :O Och en herrelös kisse :'( Fy så många kissekatter det sprang omkring överallt, små kattungar och allt, jag ville bara ta upp dom och krama dom och ta med dom hem, men det gick ju inte eftersom dom va skabbiga, men i allafall.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0