Maja och jag älskar varandra :)

Hallå. Är hemma själv så skönt! Jag och lille Maja, men jag är lite orolig hur det kommer gå för Maja när han ska vara själv en hel vecka utan sällskap.. Han sket ju ner sig när Stefan och jag va borta en hel dag.. Hur kommer det att gå?! Mamma ska komma hit varje dag och ge honom mat och sånt men han behöver sällskap. Han skulle ju ha kunnat flytta hem till mamma men min andra kisse tycker inte om andra katter och skulle nog äta upp lilla Maja, men det är ju ett stoet hus och kissen brukar ju vara ute och lilla Maja får ju inte vara ute så det kanske går, får fråga mamma vad hon tycker..

Har haft Hampus idag haha han är så söt, inte vill han bli matad heller utan ville bestämt hålla skeden själv, men det roliga är att han vänder på skeden och häller allt över sig. Men med lite hjälp från pappa så fick han i sig maten i allafall ;)



Me and Maja

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0