Lördag, 11 sep. Dag 7

Sista sista dagen! Åt frukost och sen drog vi ner till stranden för att steka en sista gång :) Käkade lunch där också så vi kunde fprtsätta steka länge.



Sen gick vi tillbaka till hotellet och la oss vid poolen, stefan tog kort på den snuskiga poolturken Mehmet.



Han gick omkring vid poolen och glodde på alla tjejer som låg och solade och så gick han och frågade hundra gånger om det va bra och om vi behövde något. Och varje gång det kom tjejer till poolen utan killar så stod han där jättelänge och pratade och glodde och sa att dom va vackra och sånt. Han sa det jättemycket till Stefan att jag va vacker när han stod och pratade med honom, USCH! Snuskgubbe!

Men eftersom det va sista dagen så tog vi massa fina hoppbilder, alla gör ju det men jag tror inte det är någon som har fått så fina som vi :)






FYFAN vad jag garvade när vi tog bilderna och ännu mer när jag la in dom på datorn och fick se dom i vanlig storlek!! HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH

Sista dagen och sista bilen från turkland.



2 timmars bussresa hem blev det sen och sen så 3,5 timme på flyget, jag sov mest. Va hemma i ramnäs vid 5 tror jag, sov som en gud i min egna säng.

Berättade jag förresten om tanten som gallskrek "HJÄLP"? Nej tror väl inte det. Men det va en kväll när vi hade vart ute och druckigt och sen när vi kom tillbaka från hotellet och skulle gå och lägga oss så hörde vi någon som skrek HJÄLP HJÄLP i panik, så jag sprang ut och försökte hitta vart det kom ifrån. Så jag knackade på dörren där och när jag kom in så låg det en tant på golvet i badrummet och skrek hjälp, så jag frågade om det va bra och vad som hade hänt och då sa hon att hon hade blivit misshandlad. Sen så låg hennes man i sängen och såg ut som om han skämdes, han sa att han inte hade misshandlat henne, så jag frågade om hon hade tagit något eller om hon hade druckigt och då sa han att han inte viste. Men man såg på na att hon inte va "frisk" fyllekärring. Fick veta sen att hon är stammis och att hon är värsta fyllekajjan som skriker hela tiden och skämmer ut sig.. Normalt.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0