Grinigaklubben

Startade min dag med att vara sur på Stefan eftersom han hade cepat sig på min arm i går kväll och lät mig inte ligga hur jag ville.. Sen när jag sa åt honom att han skulle sluta blev han sur och vände på sig.. ÅH vad irriterande! Så i morse hade jag inte en jävlaste lust att prata hem honom eftersom han inte hade bett om ursäkt för att han hade cepat sig, men han ville att jag skulle säga förlåt för att jag sa till honom. Jag får inte sov som jag vill, jag får inte titta på det jag vill titta på på tv, jag får inte prata om vad jag vill i telefon med andra om han är i rummet..... Är det bara jag som tycker att det är helt stört!? Nej, alla fattar att man inte gör så, Stefan! Surfitta.

Hämtade Hampus och hade honom till 1, sen va det ju meningen att vi skulle sätta upp hyllor, men blev det av? Nej haha, men jag ska försöka lite själv, kanske borra hål i väggen i allafall, det klarar jag nog av ;)

Idag så är jag.
  • Irriterad på idiotiska pissfittor!
  • Kär i min fjantiga jobbiga envisa tjuriga kille.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0