Fredag, 10 sep. Dag 6

Ja som vanligt åt vi frukost och gick ner till stranden för att steka. Sen åt vi lunch och satte oss vid poolen för att steka vidare ;)



(Ja jag har en stor näsa haha nigger noce and nigger ass)

Gjorde nog inte så mycket mer den här dagen, samma som alla dagar innan i guess. Men den här dagen så fick jag världens solexem på brösten :( Uscj vad det kliade och sved när man hade kliat.. Så speciellt sexigt va det inte heller haha.



Haha det ser ju ut som om jag har västa snea pattarna men jag har snea axlar och därför är det så där.. så det är inte så att den ena hänger mer än den andra.



Men sen så gick vi ner på stan för att shoppa eftersom det va den sista kvällen. Stefan köpte 2 t-shirtar och thats it.. Pengarna räckte inte till något mer eftersom det bara va jag som hade pengar med mig.. Jätte kul att inte kunna få köpa något till mig själv.....

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0