Facebook..

Inte lika roligt som jag hade hoppats.. Kom äntligen in pån idag men det hade inte hänt något intressant, eller jo bara att jag ska på ett dildoparty, äntligen!! Haha

Har fått upp dvdstället och ja vi behöver en till.. Har målat lite också, den färgen vi skulle ha målat fondvägg i v-rummet, haha tur att vi inte gjorde det för den ser väldigt bajsig ut :O Och man vill ju inte ha bajs på väggen!

Mm så är det, Idag ska jag väl städa eller nått, annars kommer Stefan bli arg för att jag bara ha legat och latat mig hela dagen, men egentligen så kan jag göra det eftersom det bara tar en timme att städa hihi, he will never know ;)

Ska ta och framkalla lite foton också, och den här gången i rätt storlek haha fick ju klippa bort en cm på alla bilder för att dom skulle få plats i plasten i fotoalbumet.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0