Facebook, I miss you

Åh känner mig ganska handikappad när jag inte kan gå in på facebook och kolla vad alla håller på med :@ Jag måste verkligen köpa mig en dator!!
Följde med Stefan idag till bvc, Hampus skulle vägas och mätas och få spruta och oj vad han skrek :O Stefan säger att det gör jätte ont i honom när don sticker honom och att han blir ledsen, men när jag får en spruta så sitter han och njuter när jag har ont :@ Nej men typ.
Pratade med mamma idag, hon har sålt våran raggarbil.. Så nu skulle jag få lite pengar :) Ska nog åka till IKEA i morgon och handla lite prylar till lägenheten, hyllor och tavlor (ramarna) och penslar för jag ska måla ;) Fast egentligen så vore det ju bäst att spara pengarna och köpa en dator nästa månad eller en bil.. Men det orkar jag inte så jag shoppar upp allt i stället :@ HAHA

Tog några fina bilder på mig själv, och det roligaste är att jag inte blev bra på någon haha


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0