Ensam ikväll :'(

Stefan slutar klockan 12 :@ Har städat lite, Stefan tvingade mig..............

I morgon ska jag träffa Sandra som jag inte har träffat på ca en månad :O Vi ska till IKEA men jag vill gå lite på stan också, har inte varit på stan på åratal eftersom jag bor i ett hål och det kan vara lite svårt att ta sig upp ur hålet ;)

Jag är förövringt väldigt kär i min tönt som heter Stefan, han är lite muppig så jag måste ta hand om honom ibland. Ibland så kan det vara lite rullstolsbasket över det hela, mest honom då eftersom jag är smart! Jag är ju smartare än Stefan, en sak som han vägrar att acceptera, men det är ju klart att han blir lite ledsen eftersom han är lite som en grottkarl.. But I don't blame him, I love him ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0