Är det värt att ta med sig datorn?

Jag har tänkt på en sak, egentligen så borde jag ta med mig min dator till turkland bara med tanke på att min kamera är lite cepe. När vi va i leksand tex så försvann alla bilder bara för att den fick ett formaterings fel, inte kul och inte kul om alla bilder skulle försvinna ifrån turkland också. Men Tar jag inte så många bilder och lägger in dom efter varje dag och formaterar minneskortet så brukar den hålla sig normal.
Så, jag vill inte riskera att bilderna ska förvinna, men jag vill inte att min dator ska bli "snodd" av städpersonalen (man vet ju aldrig och min dator är inte speciellt billig). Men jag skulle ju kunna ta med mig Stefans dator men den är så stor och tung och jobbig, ah dilemma! Måste köpa en dataväska, hittade en jättesöt i grått stickat tyg ♥ Skulle behöva åka in till stan i morgon, men jag har inga pengar för dom är turkiska nu :@ Alla mina men inget av Stefan, den jävuln.. :@
Fast han bjuder mig ju på resan så det är väl okej. Ska nog överföra från hans sparkonto i smyg till mitt konto hihi. Han märker nog inget förrän vi kommer hem ;)
Skulle behöva sola också en sista gång, är blek i fejan men inte på kroppen, jävla pigment :@ Hamdlar väl mest om att jag är noga med att skrubba asiktet meganoga, så jag skrubbar väl bort alla bruna hudceller :@


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0