Tvättat HELA dagen!

Har sista tvätten i torktumlaren nu och sen är jag färdig, 12-9 nästan som en jobb haha. Lite jobbigt att det bara är jag som tvättar, har aldrig sett Stefan tvätta om jag ska vara riktigt ärlig, men tvättandet ger mig en stund för mig själv och det är skönt att kunna tänka ifred en stund.

Känner mig trött, så ska nog lägga mig tdigt och sova länge :) Men jag måste upp tidigt ett tag eftersom jag måste skjutsa Stefan till jobbet vid 5 men sen när jag komme hem, då ska jag sova :) Men sen ska jag upp halv 9 och göra mig klar inför jobbet. Måste kolla mitt schema och se hur jag jobbar nästa vecka också.. Sen på måndag får vi pengar :) Har vart lite fattiga nu i slutet av månaden för att det inte var planderat att jag skulle få jobb och sitta och köra in till stan hela tiden, det kostar att jobba, och det är inget jag har råd med just nu, men det är ett måste.. Hur kan man bli fattig av att jobba?

Jaja, ska ner i tvättstugan en sista gång.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0