Ibland har jag tråkigt!

Sitter här hemma och rullar tummarna.. Typ. Är trött och har tråkigt men det är nog lite väl tidigt att gå och sova nu. Men å andra sidan så är det otroligt skönt att sova, ska nog bädda ner mig i soffan :) Åh vad skönt! Stefan jobbar nu så jag är själv, efter jobbet så ska han träna (!) haha inte för att jag tror att han kommer orka åka och träna efter jobbet, men jag kan ju låta honom tro det så han inte blir ledsen ;) Han har ju bestämt sig för att börja träna och gå ner i vikt nu.. Jag tror påt den dagen jag ser det haha. Han har ju sagt att han ska börja träna enda sen vi började träffas och det är snart ett år sen :O
Har som sagt haft lite tråkigt :)



HAHA

Kommentarer
Postat av: fis

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2010-10-25 @ 20:09:42

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0