Jävla snö!!

Fastnade såklart med bilden när jag skulle hem från jobbet, hann bara backa ut och sen satt jag där.. Leif kom och försökte dra loss mig men icke. Får åka in i morgon och hämta den när dom förhoppningsvist plogat på parkeringen. Usch jag orkar inte. Satt fast i 2 timmar och försökte komma loss, gissa om jag frös?! Aja.. hemma nu i allafall och här är det varmt, men Stefan kommer inte hem eftersom jag inte kan hämta honom så han sover i hallsta inatt.. Får ligga och sova med kissen inatt. Och på tal om katter :O jag drömde att jag mördade en valp och en vuxen hund och sen en katt, dom hade fått rabies och jag skule hinna döda dom innan dom dödade mig, försökte först sparka ihjäl dom men det gick inte och sen försökte jag vrida nacken av dom men det gick inte heller så jag stampade in huvudena på dom i stället, mysig dröm eller hur!? Fyfan.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0