Wohoo godkänd ;)

Hallojsan.
Har kommit hem nu, Stefan och jag åkte in till stan i morse men kanske lite för tidigt för vi hade 40min att döda innan stan öppnade. Sen så gick Stefan och klippte sig, blev kanske lite för kort men det växer väl ut eller så är jag bara van vid att han har långt hår. Ja i allafall så gick vi sen och kökade lite och sen gick jag och Sandra och solade en halvtimme på glada oxen, mycke skönt! Och där inne så fanns det en spegel som man såg jättesmal ut i :D Och jättebrun, en sån vill jag ha hemma.

Stefan va och köpte mig min present :D Men jag får inte veta vad det är än för han säger att han ska göra nå mer och att jag ska få den i helgen.. Undrar vad det är, men jag fick ta den idag om jag ville, men jag vill nog vänta om han nu har planerat något..

Stefan släppte av mig vid af så jag äntligen kunde lämna in papprena till försäkringskassan som skulle ha vart inne för 2 veckor sen, så nu får jag inte pengar förrän om 2 veckor :@ Men jag får väl leva på Stefan lite, han har ju faktiskt levt på mig i 2 månader.. :@ Haha.

Sen när jag kom hem så hade jag fått brev från miroi (jag gick ju på en säljarutbildning) Och jag trodde att det skulle va en räkning på en bok som jag inte har lämnat in men det va ett diplom :) Om att jag hade klarat utbildningen, konstigt eftersom jag inte har lämnat in massa saker som ska in och knappt varit där.. Men jag är glad :D Känner mig så jävla stolt att jag gjort någon nyttigt med mitt liv :) Kan inte fatta folk som slösar bort sin gymnasietid på att gå iv HAHAH man får an inga jobb om man inte har tagit studenten.. Men vadå, jag är cepe stolt över att jag klarade skolan, fast jag fick gå om ett år. Tummen upp för alla studenter, tummen ner för alla lata iv töntar!



Jag är fan stolt över mig själv ;)

Kommentarer
Postat av: diarréklutt

Men du! Dom som går iv gör det ju för att komma in på gymnasiet....

2010-05-25 @ 15:33:18
URL: http://sandranolander.blogg.se/
Postat av: kiss

Ja men dom är ju lata fjantar, som inte har pluggar i högstadiet så dom hamnat på iv och vem fan orkar gå både iv 3år och sen gymnasie 3år

2010-05-25 @ 19:22:29
Postat av: sandraKissRulle

Men iv är ju bara 1 år!!

2010-05-27 @ 19:45:38
Postat av: kiss

äsch det är onödigt ändå :@

2010-05-27 @ 20:27:12

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0