Myslördag

Hej och hå.
Orkar egentligen inte skriva något men på statestiken så syns det att någon/några är väldigt intresserade över om jag ska skriva något idag.. Undrar varför.

Har nyss kommit hem från Stefans mamma, har kollat på melodifestivalen och druckit öl och nån grogg med blåbärssmak. Har inte gjort så mycket idag, va och kökade hos Jim i morse, grilat, sen så gick vi och sov "middag" ett tag. Efter det va vi effektiva och tapetserade klart i vardagsrummet :) Så nu är det färdigt, så skönt.

Igår så va jag på intervju och sen så va jag på stan med Sanfra och solade, sen så drog Stefan med oss på en fest i visrbo men vi stack därifrån på en gång eftersom det sög hårt. Åkte till stan för att vi skulle på krogen men Stefan hade glömt legget hemma så det sket sig sen åkte vi hem och la oss. Skönt att sova :)

I morgon ska Stefan jobba och jag ska tvätta och antagligen diska också.
Hej då

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0