Mörk igen ♥

Halloj, är hemma i sura och funderar på om jag ska sova lite till så jag inte är så mega trött ikväll när vi ska ut och parta. Jag är ju som sagt en gammal kärring ;)
Färgade ögonbrynen och håret mörkt igår, så nu har jag färg överallt i ansiktet, inte så smart kanske men det syns väl inte så mycket om jag sminkar över det..



Det ser mycke mörkare ut i verkligheten men eftersom det bara är toning så kommer det bli ljusare allt eftersom. Vet inte vad jag ska ha på mig ikväll, vet absolut inte vad jag ska ha för skor :@ Mina stövlar har ingen klack kvar så dom kan jag inte ha, sen så har jag ett par boots men dom har inte heller någon klack så det sket sig.. Fast jag kan ju ha pumps kanske, om inte skorna som Sandra ska ta med sig till mig. Men det löser sig väl, jag får väl ha på mig mina tofflor ;)

Pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ett tips när man färgar/tonar håret så kan man smörja in ansiktet med en tjock hudkräm så fastnar inte färgen på huden. =)

2010-05-08 @ 10:28:13
Postat av: kissbajs

Men den skrev ju sådär för att du skrev att du var fläckig, inte för att det syndes.

2010-05-10 @ 10:45:47
URL: http://sandranolander.blogg.se/
Postat av: kotte

jag sågt.

2010-05-10 @ 14:48:06

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0