Morgon pigg? Haha nej

Hallå, har kommit hem nu Stefan har åkt till jobbet.
Igår så köpte vi chokladpudding med grädde och sen skulle vi käka glass med frukt coctail, men så långt kom vi inte, en chokladpudding blev äten och glassen fick vänta tills idag, är lite irri att den är hemma hos Stefan för jag kommer vara sugen påt snart :@

Tog en cykeltur i det fina vädret igår och så städade jag mitt rum och tvättade, men satan vad mycke tvätt jag har, det är helt galet :@
Ja i allafall så cyklade jag och Stefan, han skjutsade mig, haha hur länge sen va det inte sen man gjorde något sånt!? Känner mig som en kärlekskrank tonåring ;) Men vadå, det är ju härligt ♥

Nej nu ska jag lägga mig ner innan jag blir hungrig, för då kommer jag aldrig att kunna somna :@

Kommentarer
Postat av: diarréklutt

Saaaraaa! Du särskriver helatiden! :@ Jag blir galen på dig! :@

2010-05-18 @ 08:45:07
URL: http://sandranolander.blogg.se/
Postat av: kiss

ja det är bara för din skull jag gört :@

2010-05-18 @ 13:00:14
Postat av: diarréklutt

Aavisst! Egentligen är det för att du är så tom i bollen! :@ Kom och sola på fredag!!!!!

2010-05-19 @ 20:40:59
URL: http://sandranolander.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0