Mensmonster :@

Yes I am.
Fyfan vad ont det gör, vaknade flera gånger inatt för att det gjorde så ont, visst är det normalt!?

Igår så åkte jag till hallsta för att gå till Stefans jobb, haha, ja det tog mig en halvtimme sen gav jag upp och satte mig på en grej. Jag fattade ju inte vart jag skulle.. Och varmt va det också, fast det va ingen sol. Åkte och hälsade på Stefans mormor och morfar, käkade "grisar" med vanilj och drack kaffe. Jag satt mest där och höll på att dö helatiden, fyfan för när en värk kommer då håller jag på att svimma. Usch usch usch!

Sen åkte vi hem och Stefan började spackla väggen i hallen och jag satt och glodde på film :) Sen sov jag som en sten. Åh vad mysigt det är att sova med någon man tycker om ♥ Och kramas :)

Drömde förrästen att Fredrik hade dött och min mamma tyckte det va mitt fel bara för att jag va tillsammans med honom förut, och sen så va hans tjej jättegravid och ledsen. Hemskt.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0