Lycklig :)

Kan inte fatta att jag blivit så här stor bara på några månader, längtar mest efter när den blir liten igen men det kommer nog att dröja ;) Är otroligt lycklig med min lilla fjantStefan, han är så otroligt gullig :)
Va ute och gick med honom och Hampus en sväng, kunde inte va hos honom eftersom det är skit överallt och hemma hos Stefans mamma har dom magsjuka igen :@ NASTY! Ja men nu är han på jobbet och jag är hemma och ska faktiskt städa mitt bajsskitiga rum sen så måste jag tvätta, har inga rena kläder kvar..



Pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du gravid?

2010-05-12 @ 16:40:13
Postat av: kissbajs

Hahahahahahah! Dagens bästa kommentar!

2010-05-12 @ 18:51:27
URL: http://sandranolander.blogg.se/
Postat av: kiss

vadå att någon tror att jag är med barn när jag bara visade upp min fettomage som har blivit så stor :@

2010-05-12 @ 18:53:25

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0