Hejje

Vi målade ju hallen här om dagen fast det gick åt helvete för tapenen under lossnade och ramlade ner så Stefan rev ner allt, men det konstiga va att det bara hände där han hade målat och inte där jag hade målat.. :P haha. Nej men vadå, jag är ju bäst på att måla. Ja men i allafall så står Stefan nu och målar om hallen där han hade rivit ner skiten, sen ska det spacklas där det behövs. Men vad fint och ljust det blev när det blev vitt ist för ja vad ska man säga, fläckigt ;)

Min mamma kom hem från kreta igår hon har livit jättebrun :@ Jag vill också åka utomlands och sola och bli brun.. :@ Hon sa att min mormor tydligen har blivit senil haha, eller så är hon bara extremt lat.

Va och kollade på kisseungarna idag också, åh vad dom är söta :D Dom är så små och lurviga och så har dom öppnat ögonen, fast dom springer inte omkrig som små bollar än, men det kommer väl snart :)

Stefan och jag har hyrt film, vet ej vilken han tog men den handlade om att det va nå forskare som hadde hittat nå gammalt djur.. Får se om den är bra eller ej. Själv tog jag Sandras råd och hyrde Eden lake, hon sa att den va bra. Sen så har jag köpt chips och dipp oooch!

Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0