Gäsp.. Hallå

Vad har jag gjoer dom senaste 4 dagarna? I don't know.
I måndags gjorde jag inge speciellt, va med mamma till Stefan och tapetserade vardagsrummet och det gjorde vi i tisdags också så nu är det mesta klart, förutom fondväggen och en liten vägg som ska göras efter fondväggen. Blir nog kanon fint, inte min stil eller mitt val av tapet (den är ganska tråkig) men det blir bra ändå.

I onsdag så gick jag tidigare från praktiken för att jag hade läkartid kl.4 inne i stan, så Sandra följde med mig och hahah när vi satt där inne så tittade jag direkt på en fitta bara för att den stod bredvid mig (en staty (?) av en fitta som stod på bordet) haha ja det va skoj, tog blodtryck and i guess att jag är normal. Sen så gick vi en sväng på stan och eftersom jag inte har vart på stan på hur länge som helst så va jag helt extas över att knalla i butiker haha ;) Så jag fick med mig ett par jeans från gina, piercing från guldfynd, tubtopp och bikini överdel från H&M fast bikinin va extremt liten fast den va i stl 38 :O Skumt, det måste ju ha vart fel på storlekarna.. Men men det löser sig säkert, jag får väl helt enkelt gå och visa lite mer hud haha.



I går så åkte jag och Stefan till hans syster och firade hennes karl som fyllde år. Käkade tårta och sen så tog Sandra (systern) blodtryck på oss alla hihi så jag va frisk den dagen också. Hon sa att det va synd att ho inte hade nålar med sig för annars skulle hon träna att ta blodprov på oss, usch tur, för fyfan vad ont det gör att ta blodprov. Sen så åkte vi hem till Carina och kollade på dom nya kattungarna som hade kommit i förrgår, ÅH vad söta dom är, små och lurviga och så skriker dom och är små och söta och allt möjligt :) Åh vad söta dom kommer va när dom har öppnat ögonen och sringer omkring, då kommer jag spendera min fritid hemma hos Stefans mamma och mysa med kissebäbisarna :) Snuttigulligull. Jag vill ha kissebäbis åh vad söta dom är, min kisse är ju jättestor och tråkig tillskillnad från bäbisarna.

Snutti ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0