Chilli

Hej och hå, jag håller på och tvättar lite. Fan vad skönt med tvättstuga egentligen, tvätta och torka och sen är det klart i stället för att tvätta hemma och hänga upp allt och sen dröjer det innan det torkar. As bra enligt mig. A men nu så sitter jag och väntar på den sista tvätten ska tvättas klart och sen ska allt in i torktummlaren en timme och sen är jag färdig, skönt men rena kläder.

Har äntligen tatt kort på dom grejerna mamma köpte till mig och Stefan från chilli om ni minns..



Tavla/fotoram. Sandra kom på en skitsmart sak som inte ens jag tänkte på :@ Att på första bilden ska va på mig och Stefan som vanliga, andra där vi skrattar och 3:e där vi pussas så det passar med texten. Dööh egentligen så kunde jag nog ha kommit på det själv någon gång :@



2 kuddar till våran nya sofa som inte är inköpt ännu eftersom Stefan va seg med den soffan som jag hade valt ut så blev den sold innan han hann se den :@ Jag är fortfarande lite bitter över detta för det va ta mig fan en jävlasnygg soffa!



Gardiner till vardagsrummet som passar skitbra med fondväggen, kommer bli sååsnyggt ;)




Och sen tillsist gosekon till Hampus.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0