Bibliotekshelvete

Idag är jag lite irriterad. Stefan och jag åkte i morse och skulle hämta Hampus men som vanligt så blev det bråk om massa skitfjantsaker så han fick inte ta honom. Sen så drog vi in till stan för att Stefan skulle lämna tillbaka det fina halsbandet. Sen så gick vi och käkade pastasallad och nå äcklig grissnusk, Stefan satt hela tiden och glodde på gravida tjejer (:S) för att dom hade stora magar, ja Setefan det är normalt men skulle vara bättre om han kollade på tjejers bröst eller rumpa ist för gravidmagar HAHAHAHAHA Men han längtar väl efter en till...


A jag ska ju på jobbintervju i morgon så jag tänkte att jag skulle gå och skriva ut mitt cv men nej för bibliotekshoran va stängd :@ Irriterande!! Så jag ska gå till af och kolla om jag kan skriva ut det där, för just nu så är färgen slut i våran skrivare, a det är ganska så jobbigt. Har fan ingen lust att gå dit, ska nog ta biken.

Hejdå.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0