Usch vad jag är trött

Hoho. Ska hoppa in i duschen snart sen ska jag åka till stan och till bajskursen och vara där en timme, sen ska jag åka hem igen, extremt värt :@

Drömde en jättekonstig dröm om att jag skulle handla blommor och så kunde jag inte betala för att jag inte hade pengar och så försökte jag sno blommorna ist och stoppade ner dom i byxan men det gick inge bra, men jag betalade tillslut när jag hade skrapar ihop pengar. Sen skulle jag hem och Stefan va där men när jag kom dit så va Lotta hemma hos mig och hon va jättearg för att jag hade slängt hennes blommor som hon hade skickat till Stefan, men jag hade inte slängt hennes blommor för att jag nyss hade kommit hem. Men hon va helt tokig och visade mig soptunnan där det låg rester av blommor..
Sen va det nå mer om ett får som jag skulle träna och kasta majs åt sidorna så den skulle hoppa roligt. Sen satt jag och sket och det kom en blatte som ställde sig bakom toastolen och började duscha och jag blev jätterädd för honom, usch!

Ska kanske berätta om min händelserika helg!?

Fredag.
Stefan och jag skulle vara hos mig och vi skulle ha mysigt men sen så ville han gå ut i stället så vi gick ut på konrad. Det va trevligt men hade nog hellre varit hemma och sparat mina pengar som jag slösade...

Lördag.
Va hemma hos mig, lagade tacos. Gick en låång promenix runt sura, fan va ont jag får i armarna av att gå långt, dom bara hänger där haha. Sen så åkte vi hem till Jim och satt där och drack, eller Stefan gjorde. Jag va nykter så att vi skulle komma hem på kvällen sen.. Usch vad jobbig Stefan är som onykter haha men han är så söt i alla fall. Skrek på honom ganska mycket bara för att han inte lyssnar och upprepar samma sak tusengånger!

Söndag.
Låg i sängen och sov ganska så länge och sen fick Stefan plötsligt eld i röven och sprang upp, klädde på sig och åkte hem. Ookej.. Sen har jag bara legat hemma och funderat på att göra någon men icke.. Haha.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0