Uppe extremt tidigt

Vaknade av att jag inte kunde somna om. Så nu ligger jag här och funderar på vad jag ska gör hela dagen. Stefan ska sova här inatt så han kommer hit i kväll tror jag, ska nog plugga hela dagen för att jag har prov i morgon i arbetsrätt och arbetsmiljö, super skoj.

Sitter nu och snackar med både Stefan och Sandra på sms, Stefan skrev nått till Sami som va onödigt och Sandra blev sur för att han sa saken. Så nu håller dom på och bråkar, riktigt roligt, min karl och min bästa vän harar varandra. Ja på ett sätt så tycker jag synd om lilla Stefan som bara sa saken helt oskyldigt och nu så hoppar alla på honom. Men bara för det så kan han inte hålla på och fortsätta säga onödiga elaka saker bara för att han vill "vinna". Han ska ju vara den vuxna som ska lägga ner först och låta "barnen" fjanta sig för sig själv och inte fortsätta provocera.

ADHD

Ja, vad ska man göra, presonligen tycker jag bara att det här är otroligt löjligt, löjligt av Stefan att säga den där kommentaren och löjligt av Sandra att fortsätta kommentera den.

Röksugen.
PUShej

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0