SjuklingsSara

Ligger hemma nu och mumsar på kexchoklad och ramlösa mango :) Köpte dumle chokladkaka men den va inte så god.. Har inte så ont i halsen längre, nu är jag bara slemmig och hostig, super skojigt verkligen.



Har vart med Stefan tills nu, vi va hemma hos hans mamma och åt mat och sen låg vi i soffan och mös och snacka skit. Sen så va det massa läskiga hundar där som skrämde mig :@ Och det är inte ett dugg skojjigt. Men jag höll på att garva ihjäl mig när Stefan pratade med Tobbe i telefon HAHA Stefan skulle säga att Tobbe skulle ta med sig en träklubba i byxan och han kunde inte säga det för han garvade så jävla mycket, och så höll jag på att garva ihjäl mig bara för att han garvade så roligt och såg så rolig ut haha lilla gubben då, du har noll humor.

Men jag älskar dig i allafall

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0