Middags tupplur

Tjohej, har precis sovit ett par timmar, åh vad skönt det va, men sen vaknade jag av att jag fick mess av Stefan som sa att hans penis va 35cm lång...haha. Sen kunde jag inte somna om igen :@

Så nu sitter jag här och blänger på tv och funderar på om jag ska orka plugga lite.. Måste göra det, för jag fick en ny bok idag och har prov på fredag, fast alla andra fick bokfan förra måndagen men han skulle nog skjuta på mitt prov bara för att jag är så lat och orkar inte komma till kursen.

Det svider fruktansvärt mycket i mina ögon, skitirriterande!!! Jag sprutar i ögondroppar men hjälper det, nej!? MORR!

Ska nog orka med och städa mitt rum, det ser förjävligt ut, så går det när man har hundra saker i ett minirum..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0