Kvällskvist igen

Hej. (det är egentligen ingen idé för Sandra att läsa detta för hon vet redan vad jag skriver :@)

Sitter och väntar på att Stefan ska sluta jobbet och komma hit och spendera natten med mig. Har lite ont i halsen, ni vet när man har skrikit för mycket och det skaver lite lätt, ja i allafall så känns det så, så jag kommer nog bli sjuk snart :@

Åh vad skönt att det ska bli vår nu :D Fyfan vad jag har längtat för den här vintern har varit extreeeemt lång! Sen är det äntligen sommar ÅH! Då ska jag bara ligga och njuta av solen!



Funderar på om jag ska gå och tvätta av ansiktet lite och smörja in mig, jag har blivit torr lite här och var i ansiktet, inte speciellt snyggt..

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0