Har precis sovit i 4 timmar..

Halloj, va på kursen men vi hade inget fast det gjorde inget för jag va bara där och skrev ut lite papper på en kurs som jag tror att vi ska ha nu, men om jag förstår allt rätt så ska jag ha en bok också men den får jag hämta på måndag.

Va en sväng förbi Kim och lämnade dvd-boxen. Fick inte gå ner i källaren och hämta mina saker för att han hade slängt det när vi gjorde slut, men det tror inte jag på så jag får gå och rota där en annan dag. Fast jag har ingen aning om vad som finns där men något måste ju finnas....

Kom hem och åt och sen somnade jag som en sten. Drömde att jag och Sandra åkte massa tåg på fyllan och på ett tåg så va det massa maskerad nissar och Sandra och jag fattade inte ett skit varför alla var utklädda och sen när vi hoppade av så kom vi in i ett omklädningsrum där det fanns massa kostymer och Sandra tog på sig någon hunddräkt och jag tog på mig en guldig tait sak och försökte föreställa någon skidnisse på OS haha. Sen så åkte vi på ett annat tåg och där va ALLA skitsnygga och festklädda! Så jag och Sandra gick omkring och letade efter en plats att sitta och så hittade vi en bredvid en tjej och 2 killar. Och när vi satte oss där så frågade hon tjejen om vi skulle med och festa och det ville vi inte och sen ville hon byta kläder med mig, hon ville ha mina jeans och mitt linne och så skulle jag ta henne bruna klänning och strumpbyxor. men jag tackade nej. Sen va vi i nått hus och sov där och massa konstiga saker..

Nu sitter jag bara och väntar på att min snygging ska sluta jobbet och komma hit och ta hand om mig :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0