Fredag, fyfan va skönt

Ligger hemma i sängen och glor på tv, har vart inne istan och haft paov, det gick faktiskt förvånandsvärt bra :) Men nu har dom börjat ta närvaro så jag är jättetvungen att vara där varje gång, blä. Va på stan med Sandra en sväng också, kollade på skor och köpte ett par stövlar, men kommer bli tvungen att lämna tillbaka dom eftersom det har visats sig att jag inte har råd.

Ska kanske föla med min snutt till hans moster ikväll och ta en öl och snacka skit, kommer nog bli trevligt. Om inte kommer jag tillbringa kvällen hemma i sängen åh.

Va ju och köpte en cardigan igår på gina.



Så den ska jag ha på mig i morgon :) Med lackleggings och stövlar, sexy.

Lägger upp några halv dåliga bilder på mitt nya hår, ska ta bra bilder påt när jag orkar fixa till det.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0