Färgade håret igår :)

Hej, kunde inte skriva nått för när jag kom hem från stan så kom Sfefan hit och sen tonade jag håret och sen kollade vi på tv och myste, sen så kröp vi ner i sängen. Skoj.
JAg köpte mig en cardigan från gina igår, en svart. Så det va det enda jag fick med mig hem, skulle ju ha köpt jeans men nej jag ångrade mig, men jag hittade en skit snygg bh åh fan va snygg den va :) Så den ska jag köpa idag. Ska nog köpa ett par skor också, va och provade ett par svarta skitsöta på bianco, men dom fanns bara i strl 37 och jag har 38, och så ramlade min lilltå ner i hålet mellan sulan och bandet över foten, jag har en otroligt bred fot vettni ;)

Kommer få min kamera idag av Sandra så då kan jag ta kort på mitt hår och sånt :)

Nu jag fixa mig. Pusshej

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0