En skön hemmakväll

Hoho hej.
Ska bara vara hemma ikväll, jätteskönt! Har precis vaknat upp från en skön tupplur, va så fruktansvärt trött så jag tänkte sova så jag va lite piggelin ikväll men nu när jag inte ska någonstans så va det ganska så onödigt, nu kommer jag ju aldrig kunna somna, ond cirkel.

Fick ont i tänderna när jag sov lite, känns som om jag måste dra ut alla tänder eller nått, skit irriterande. Fick så ont när jag solade här om dagen när jag låg ner, har min käke blivit tyngre? Nej det låter ju bara stört, men nått har hänt för så här har det inte vart förut :@

Ska åka in till stan en snabbis i morgon eftersom jag glömde helt bort att jag skulle ha köpt en bh som jag hittade igår, fan vad snygg den va :D Så den ska jag köpa och så ska jag nog köpa mig ett bälte om det fanns i en normal storlek, eftersom nu finna bara bälten i storlek 65 som är för litet och 75 som är för stort :@ Irri!! Ja men jag ska kika i allafall, sen ska jag nog köpa nagellacksborttagning för den börjar ta slut. Så är det.

PussHej

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0