Dogpoop

Har precis försökt att äta frukost för att jag va extremt hungrig men det gick inge bra för det såg nasty ut så jag vågade inte ät mer (kyckling). Men så är det väl, har faktiskt märkt att jag knappt äter nått längre bara för att det är snuskiga saker i maten. Tex. köttbullar, dom kan jag inte äta igen eftersom jag hittade en vit äcklig klump i en förut, korv, de är bara nasty! Egentligen allt kött som jag inte har köpt och lagat själv (nöt).. Så det enda jag äter nu förtiden är mackor, mackor och snabbmakaroner haha.

Stefan fick nycklar till sin nya lägenhet igår så jag hjälpte honom att köra dit några saker. Den va faktiskt fin men den kan bli mycke finare men planlösningen är okej. Badrummet är fint och det är ju bra för det är nog det som är jobbigast att renovera, inte sant. Ja i alla fall så sov jag och stefan där inatt och det knäppte och kröp i väggarna otroligt mycket, och så ibland så lät det som när slasksnö ramlar ner i backen, under sängen :O Skumt.

Och jag måste bara berätta en extremt äcklig sak!! Stefan och jag satt i sängen och skulle precis lägga oss ner och kolla på en film och så började det lukta bajs (hahahahhaha) så stefan sprang in i badrummet och skulle kika på vad det va som luktade, och så hittade han hundbajs i sitt byxben (HAHAHAHAHHAHA) Stefan är ju så kort så han viker upp sina jeans och där i viket så låg det en kotte, fyfan vad det luktade hahaha. Och Stefan stod där och spolade och torkade bort bajset och så hade han bajs i händerna hhaa BLÄ! Och det bästa va att det inte fanns någon tvål. Men allt löste sig tillslut. Stefan hade kommit fram till att han hade gått runt med bajset i flera dagar eftersom det inte va färskt usch!
Men jag älskar honom i allafall fast han har bajs i byxorna ;)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0