Aj satan :@

Har så jävla ont i huvet :@ Har haft så här varje dag nu ett tag, fattar inte vad det kom ifrån heller. Jag har ont bakom ögonen och i tinningarna och sen så känns det som att nogon trycker skithårt på knölarna på näsan. Usch jag orkar inte, har ju mina starka tabletter men dom får man inte ta om man drack dan innan och så får man inte drick 2 dagar efter, tortyr. Ska kanske knapra i mig en annan, någon måste jag göra för fyfan va ont det gör, jag vill bara slita ut ögonen och klippa av näsan.

Har kommit hem nu i allafall, provet gick förvånandvärt bra :) Vad duktig jag är! Sen va jag hos Kim en stund och snacka lite skit. Sen va jag och Sandra på stan en sväng och hon köpte lite kläder, åh jag vill också ha pengar..

HAHAHA btw har ni sett reklamen till Håkans bar? Haha den smala tönten leker ju med "ljusbollar" hahaa satan vad muppig han ser ut, men han tycker väl det är skoj.

Ja i alla fall så är jag hemma nu, ska hoppa in i duschen och sen ska jag åka till storstaden ramnäs, höhö.

Pusshej♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0