Tog en paus

Tjohej, är hemma hos min älskade men han är på jobbet så jag får en stund för mig själv.
När skrev jag sist? Fredags.

Ja, i lördags så hade Stefan Hampus och vi åkte till Sandra (Stefans syster) och va där en stund, sen skulle Stefan skjutsa Emma till strömshom och kolla på tottorna så Stefan åkte och hämtade henne med Hampus och jag körde Sandra, Robin och ungarna dit först.
Gick runt är en stud och när vi skulle in på området så kostade det 180:- så vi vände och gick omkring en stud till. Åkte och köpte lute fika sen så åkte vi till Sanda och satt där och fikade och kollade på ungarna när dom badade. Sen så lämnade vi av lille Hampus till sin mamma och sen så åkte vi till sala, jag och Stefan, och hälsade på hans pappa. Vi körde vilse en gång men sen så kom vi fram, jag har bara träffat Stefans pappa en gång, och då tog han mig på sängkanten (det är ett alesätt, inte bokstavligt).
Vi åt lite kött och kroketter, sen drack vi båda öl och jag tvingades sova dä fast Stefan vet att jag HATAR att sova över hos folk, HATAR!!! Usch jag ville bara åka hem till min egen säng.. Men men. Stefan fick ett guld halsband av sin pappa. Vi gjorde nog inte så mycket mer, jag satt och längtade hem och snackade lite med Stefans farbrors fru och hans pappas fru, lite konstiga va dom, men trevliga och ganska luriga.
Sen när vi skulle sova så flög det runt flugor och mygg överallt så jag fick damp, sen va det katter och hundar som sprang omkring och skrek hela tiden :@ Så nej jag fick inte sova mycket, hade hellre sovit hemma som sagt. Tog en kaffe på morgonen fast vi inte hade tid och sen så åkte vi till sura för att hämta Hampus.

Vi gjorde inget speciellt med honom i går, va hemma hos Carina och lekte lite och sen så va vi hos Stefan när han sov middag, haha han är så söt, han låg och tittade på mig hur länge som helst innan han somnade, och det roligaste va att han sket i Stefan haha ;) Men vadå det är intressant att titta på mig. Sen så kom Sabina och hämtade honom.

Idag så följde jag med Stefan till familjerätten, han och Sabina skulle på möte. 

Nej men nu ska jag springa ner i tvättstugan igen och slänga in en ny tvätt och sen ska jag försöka sy (!) lite, har så mycke kläder som är alldeles för stora. Hade velat lägga upp bilder men jag kan inte hitta min kamera sladd :@ Den ska ligga här hos Setfan men jag kna inte hitta den jäveln.



Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0