Tisdag

Hej, sitter och funderar på att jag måste köa mig en normal dator, jag har aldrig velat ha en äcklig macbook, aldrig! Jag fattar ingenting, pc är ju dom datoerna man har växt upp med så dom fattar man ju allt med.. Men vad ska man ha för dator? Jag fattar ingenting om vad dom nu heter och sånt.. Jag vill mest bara att den ska funka och att det ska gå att spela sims3 på, thats it. Jag vill ha en vanlig liten laptop som jag har nu fast pc, så är det. Men jag kan inte fråga mig pappa, för han är mer insatt på mac och Stefan fattar nog inget om datorer åh vad jobbigt..

Idag ska jag fixa med mina kläder. Ska åka och hämta en byrå från mamma som jag ska lägga alla kläder i, eller alla kommer ju inte få plats, men det är bara tillfälligt tills lönen kommer ;) Stefan har ceperyck över att det ligger en miljon saker överallt hehe, han säger att jag ska plocka undan min kläder och grejer men jag har ju ingenstans att lägga skiten så..

Åh inatt, måste bara berätta, jag drömde att Mikaela va gravid och att hon skulle föda när som och hon hade inte berättat det för någon. Och sen så va jag på jobbet och där så tuggade jag på något och så kände jag att det hade lossnat en bit av min tand men det visade sig vara hla tanden näst längst in i munnen, den som Stefan har tappat. Sen så lossnade det en till tandjävel bredvid det andra hålet. Sen så va jag med på mikaelas förlossning och hon fick en liten flicka. Sen va det nog massa annar blurr men det kommer jag inte ihåg.

Ska nog gå och äta något, sen ska jag ta en dusch och fixa mig lite så Stefan tycker jag är fin, det va ju inte ett slusk han blev kär i..

Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0