Student 2010

Hej.
I torsdags åkte jag in till stan till Terese för att jag skulle sova där med Sandra. Förberädde allt tills på fredag morgonen, locka löshår m.m. Sen på morgonen så va det meningen att vi skulle vakna klockan 4 och sen snoza till halv 5, men jag vaknade av mig själv klockan 5 och :@ Så vi försov oss en halv timme (anledningen varför Sandra kom en halvtimme försent till frukosten) A i allafall så lockade jag hennes hår som tog en timme och sånt.
Skjutsade henne till frukosten, åkte tillbaka till Terese och tog en dusch och fixade till mig lite lätt. Åkte tillbaka till frukosten och hämtade Sandra, skjutsade henne till skolan.
Sen så åkte jag hem till sura för att hämta min kameraladdare, åkte förbi Stefan för att vi hade fått kisse katten och kag ville klappa den lite :) Stefan åkte och hämtade Hampus och jag stannade kvar och fixade mig, åkte sen till sura för Stefan va tvungen att gå hem till mig för att det började regna. Satt där en sväng sen åkte jag tillbaka till ramnäs för att byta till jeans fick ta med mig Stefans nycklar för dom hade han glömt hemma. Så körde i illfart till sura igen och lämnade nyklarna, då va klockan 10 i 11 och Sandra skulle springa ut 20 över och allt började ju tidigare. Skyndade iväg in mot västerås och så kom jag fram till en mega seg (30km/h) kö, studentflak :@ Så jag hade lagom panik med om jag skulle hinna eller inte.
Sen när jag kom fram till skolan så va det cepe mycke bilar överallt så jag fick åka runt och leta parkering, men jag hittade en, läängst bort, så jag fick springa till ip, men jag hann i tid till slut :)



Sandra sprang (gick) ut.

Sen så åkte vi till Sandras mormor och morfar och käkade mat och fikade, Sandra fick massa värda presenter, mobil, kamera, plattång, pengar, presentkort och sånt.


Sen så åkte vi till Sandras mamma och satt där och drack lite och funderade på vad vi skulle göra. Och det "roliga" va att jag hade 5 öl, jag drack 2, dom andra försvann + att en i glas ochså "försvann" :@ :@

Nu vet jag inte vad som hände med texten men det går inte att få bort det..

A men nu försvann det :)
Åkte sen in till stan till sjökrogen, fyfan va folk det va! Men jag hade skoj, satt mest och snackade skit :) Men jag blev arg på Stefan för han hade inte en aning hur vi skulle komma hem till ramnäs igen, åker man in till stan så måste man planera! Åh vad arg jag va. Men vi kom hem tillslut med Adel....
Sov som en gris sen.

Det va de.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0