SnuttSara ;)

Hoho, besöket hos Sabina gick knonba :D Så skönt utan tjaffs och bråk! Skönt för alla inblandade, mest för Stefan, han blir ju så ledsen när han inte får träffa Hampus.. Men nu är allt bra och Stefan ska ha honom i helgen, är det så här varmt och skönt då så ycker jag att vi ska åka och bada :)

Vi va och hälsade på Stefans mormor och fikade lite, sen så fick jag ta bilen och det betyder att jag ska hämta honom inatt :@ Egentligen borde jag låta honom gå hem HAHA nej vad elakt ;)

Ikväll blir der i allafall myspys för mig och Stefan eftersom vi har haft ungarna sova här i 2 nätter och då har vi inte kunnat glo på tv och myst :( Men ikväll blire väl film och popcorn.



Jag tycker att jag är så förbannat söt ;) Och har jättefint hår. Bara så alla vet det!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0