Sjukling

Hallå. Stefan har blitt sjuk, stackarn. Och jag hoppas innreligt att jag inte blir smittad! Setfan ligger i soffan och kollar på film och jag sitter här, ska nog ta och duscha lite snart, känner mig äcklig och så har jag säkert massa bacilusker på mig som kryper omkring.. Nasty!

Får se om jag kommer hem idag eftersom Stefan inte ska till jobbet, eller så kanske han pallar sig iväg till jobbet i allafall och då får jag åka hem, för hallå det finns ju ingen mat här :@

Jaja, men det löser sig nog, vaknade btw med en gigantisk ***** på närvingen, aj satan vad ont det gör :@ Bara så alla vet det!



M vad jag är kär och M vad allt känns bra ♥

Sara ♥ Stefan

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0