Nu är jag också sjuk :@

Hallå :@
Stefan och jag har legat och sovit hur länge som helst, jag sov mog mest för att jag älskar att sova :)
Och för ca en kvart sen fick jag mega cepe ont i magen men det va mest som mensvärk och nu mår jag som Stefan.. Fattar inte vad det är för nått.. Men men om det är samma som Stefan har så kommer jag må bajs hela kvällen och natten..skoj verkligen jätteskoj :@

Stefan och jag ska åka och hämta Joel från dagis (som Stefan sa) ikväll vet ej när och Stefan har inte hans nummer.. Han ska uppträda i sura och det va medningen att vi skulle titta på honom men jag vet inte om jag mår så här, nasty. Jag vill egentligen bara åka hem och ligga hemma och vara sjuk, i min säng och sånt..

Så är det i allafall.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0