Lördag

Åh vad jag blir irriterad, det är jobbigt att se den man älskar ledsen.

Igår så följde jag med Sandra och Sami på någon fest på viksäng, det va mest bara småbarn och jag och Sandra kände oss som gamla tanter med rulatorer hahaha. Men det va ganska trevligt i allafall, satt mest och kollade på hur barnen betedde sig haha det är ju helt otroligt hur dom håller på, va jag sådär?!
Satt ute och rökte lite med Sandra och där va det en tjej som trodde jag va född 94 HAHA Vad är man då, 16? haha det va det värsta jag vart med om, men vadå det är bra att se ung ut för sen när jag blir gammal så ser jag fortfarande ung ut ;)



Sandra och jag är alltid sexigart när vi är ute ;)


Snutten kom och hämtade mig sen och vi begav oss hemåt, va hemma halv 2 tror jag, och sen gick vi upp 5 och skulle åka till jobbet. Och jag är ganska säker på att jag inte va speciellt nykter när jag körde hem bilen igen, men det gick bra och jag hade inget val.



Jag har sovit hela dagen idag, men jag måste göra något innan Stefan kommer hem så han inte tycker att jag är lat eller nått. Måste diska och boka tvättid för nu är det kris, åh vad mycket tvätt det är överallt :@ Ganska så jobbigt.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0